o1
o3
1. żonkile
3-P0wb1b
cS5ZKry4
uH7IfzBX
xrPiTKnp
szafirki
58380904_2317467468275205_7094348862667620352_n
na baner
banerek
banerek.
IMG_20250418_115803

Przedszkole nr 133
01-063 Warszawa, ul. Okopowa 7a
tel. 22 632 03 16
p133@eduwarszawa.pl
https://www.facebook.com/Przedszkole133

Motylki

Nauczycielki:
mgr Patrycja Jeleniewska
mgr Małgorzata Krajewska

CZERWIEC

 

Tematy kompleksowe:

„Niby tacy sami, a jednak inni”

  • Dzieci z różnych stron świata - Dzieci Starsze - Kolorowe dzieci |  przedszkouczek.pl Rozumienie znaczenia słowa tolerancja
  • Kształtowanie postawy tolerancji
  • Wzmacnianie poczucia własnej wartości
  • Uświadamianie podobieństw między różnymi dziećmi
  • Rozwijanie małej motoryki
  • Rozwijanie umiejętności liczenia
  • Wdrażanie do kulturalnych zachowań

Pan Policjant - Puzzle Factory
„Kiedy będę duży”

  • budowanie wiedzy na temat zawodów
  • rozwijanie zainteresowania etapami rozwoju człowieka
  • Budzenie i wyzwalanie spontanicznej radości poprzez zabawę
  • Uświadomienie dzieciom, że w ich otoczeniu są osoby, do których mogą zwrócić się
    o pomoc

 

Piłka nożna dla dzieci w wieku 2-11 lat | Polonia Kraków

„Sport to zdrowie”

  • Uświadomienie korzyści zdrowotnych płynących z aktywnego spędzania czasu
  • Kształtowanie zachowań prozdrowotnych
  • Czerpanie radości ze wspólnej zabawy
  • rozwijanie umiejętności wokalnych

Zabawka Łódka - Stockowe grafiki wektorowe i więcej obrazów Bez ludzi - Bez  ludzi, Białe tło, Clip Art - iStock
„Wakacyjne podróże”

  •  
  • zapoznanie z różnymi pojazdami i ich zastosowaniem
  • rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego
  • pobudzanie ciekawości poznawczej
  • utrwalenie zasad bezpiecznego zachowania się w różnych miejscach
  • utrwalenie imiennie, nazwiska/adresu

 


KSZTAŁTOWANIE POJĘĆ MATEMATYCZNYCH

  • „Lubimy się bawić” - zabawy dydaktyczne rozwijające umiejętność liczenia i spostrzegawczość. Porównywanie przedmiotów lekkich i ciężkich, zabawy z wagą stworzoną przez dzieci  i rodziców.
  • „Duży miś - mały miś”- zabawa matematyczna. Porównywanie wielkości przedmiotów. Dobieranie
    w pary przedmiotów zgodnie z kluczem: duży- mały, np. mała lala- duża lala.
  • „Najmniejsze - największe” - zabawa matematyczna. Doskonalenie umiejętności układania przedmiotów w odpowiednich sekwencjach. Układanie kolorowych, papierowych kół od najmniejszego do największego. Doskonalenie umiejętności liczenia poprzez przeliczanie kół w zakresie dostępnym dla dziecka.
  • „Na plaży jest fajnie” - zabawy matematyczne. Utrwalanie umiejętności liczenia w zakresie możliwości rozwojowych dzieci. Grupowanie elementów oraz podejmowanie próby szacowania: Gdzie jest mniej? Gdzie jest więcej? Stosowanie określeń: najmniej, najwięcej.

Kontakt

Przedszkole nr 133

ul. Okopowa 7a
01-063 Warszawa

tel: 22 632 03 16
e-mail: p133@eduwarszawa.pl
https://www.facebook.com/Przedszkole133


 

 


 

 

Mapa dojazdu

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.